Prostaat.nl

Alles over de Prostaat

Prostaat.nl

branderig gevoel na klaarkomen

Dit onderwerp bevat 53 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Bestwelballen 4 weken geleden.

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

John

Ik heb het zelfde probleem af en toe. Ik heb eerder het idee dat het wat anders is. Tijdens het rukken of mastuberen hoe je get ook wil noemen staat een bebaalde spier op spanning waardoor je plasbuis gedicht word. Kan dus zijn dat je eigelijk niet opgewonden genoeg bent om die spier voorledig zijn werk te laten doen dus tijdens het klaar komen komt er dus ook urine waar je sperma vandaan komt. Aangezien je urine zuur is gaat dit branden. Dit stopt pas als alle zuur uit je zaad kanaal is. Dus idd door te proberen te poepen zet je druk op de tent waardoor sit proces sneller gaat. Maar dat is wat ik denk wat het is.

#5558 Reactie

Ook ik

Ook ik heb hier last van..
    Ik drink ook geen alcohol en pittig eten is het probleem ook niet..
    Als ik mijn klachten vergelijk met de rest concludeer ik dat het inderdaad te maken heeft met een snelle zaadlosing waardoor er resten blijven zitten die irritatie opwekken en of plasgevoel.
    Ik denk dat je penis dan het gevoel heeft dat hij zichzelf moet reinigen en wekt daarom dan ook een plasgevoel op.. Denk dus niet dat het de combinatie is van urine en sperma.

#5623 Reactie

Friedrich

Ik heb er ook al jaren last van( onderzoekt ect gehad en pillen)dat verlichten de klachten niet .als ik 48 uur tussen de sex laat gaat het prima.Een warme kruik tegen me ballen helpt wat meestal gelijk helpt is tijger balsem (klein beetje )op de ballen.
    Succes heren.

#5642 Reactie

Anoniem

Ik heb hier ook al enkele jaren last van ben nu 18. Er is volgens mij ook een verband tussen hoe lang het duurt voor je klaarkomt. Ik heb 1 tip die altijd werkt maar wel een halfuurtje tijd vraagt (wat geen probleem mag zijn voor degenen hier die een uur op het toilet kruipen). Je legt je gewoon in je bed me je knieën omhoog getrokken, op een bolletje en blijft gewoon een halfuurtje ofzo zo liggen. Kijk een beetje YouTube of Netflix en na een halfuur ben je weer de oude. Best wel even niet meer urineren nadat alle klachten weg zijn om te voorkomen dat ze direct terugkomen
    Sterkte makkers

#5644 Reactie

Arno

Ik heb zoals iedereen hier ook last van geïrriteerde penis. Mijn plasbuis doet pijn en dat blijft vaak langer dan een half uur nazinderen. Ik heb er ook last van als ik geen alcohol heb gedronken of pikant heb gegeten.

Ik krijg hier ook last van tijdens een erectie bij het voorspel. Dan kan ik het gevoel krijgen dat ik moeten plassen. Wat dan een gevolg heeft op mijn prestaties.

#5692 Reactie

dn dave

He Jongens,

Beetje oude post, maar goed, het probleem zal onder ons nog steeds leven. Goed te horen dat er meer mannen zijn met dit probleem. Ik heb ook vooral het probleem na het nuttigen van alcohol icm klaarkomen, anders niet. Lang gevoel van moeten plassen, beetje branderig, niet ervan kunnen slapen
    maar ik heb wel een oplossing om lekker te kunnen slapen: houd je eikel ene paar minuten onder de koude kraan ( no shit).

slaap lekker, and thank me later!

#5719 Reactie

Zelfde ding

Hallo ik heb dezelfde klachten en ben de
    Hele lijst met tips doorgegaan (ik moet ze nog proberen) maar ik heb hier een lijstje van bijna alle tips
    1drink voor het wippen/masturberen min 05.liter water
    2 wacht een half uur met plassen na het klaarkomen
    3 let op met pittig voedsel
    4 geen alcohol van te voren drinken
    5 als je er last van krijgt neem een warm bad of zet met het douchen een straal de eikel voorzichtig naar binnen. Kijk dan een beetje naar de straal met de minste druk.
    6 zorg ervoor dat je sowieso altijd genoeg vocht hebt gedronken om uitdroging te voorkomen.
    Dit waren de tips ik heb er ook een paar samen gevoegt en ik hoop dat jullie er wat mee kunnen SUCCES

#5722 Reactie

Zyzz

Ook voor mij herkenbaar en geruststellend dat ik, als 27-jarige man, niet de enige ben.

Mijn klachten zijn ook:
    – een branderig gevoel in de plasbuis na klaarkomen, na ’s nachts maasturbatie de volgende ochtend nog. Plassen lijkt dit te versterken.
    – gevoel hebben na masturbatie veel te moeten plassen.
    – zelfs dwangmatig gevoel tr hebben voor masturbatie te moeten plassen. Ik heb het jdee dat een (deels) gevulde blaas het klaarkomen / mastuberen kan verstoren.
    – niet snel vanzelf een volwaardige erectie te krijgen, vaak begin ik al te mastuberen in ‘slappe’ toestand.
    – soms veel te snel moeten klaarkomen, weinig controle en weinig plezier. De hoop vestigen op de ‘tweede ronde’ maar die is nog teleurstellender.
    – lichte steek in linkeronderbuik. Laatst voor naar de huisarts geweest maar die constateerde na plasonderzoek dat het geen blaasontsteking was.

Wat ik als ik verkeerd lijk te doen als ik dit topic lees;
    – beginnen zonder erectie.
    – vlak van tevoren urineren.
    – te snel klaarkomen.
    – over meteen plassen of halfuur wachten na klaarkomen verschillen de meningen lees ik. Ik wacht vaak maar of dat zin heeft weet ik niet, het lost de klachten in ieder geval nisf iet helemaal op .

Er zijn ook keren dat er nauwelijks problemen zijn (vaak in de ochmtend of middag) maar ds keren dat ik door de klachten spijt heb zijn helaas in de meerderheid.

#5730 Reactie

Bestwelballen

Hallo ik ben 25 jaar en heb net weer even cardio gedaan met mijn vriendin. Ik heb hier zeker al 3 jaar last van, maar omdat ik voorheen (7 jaar lang) heb geblowed interesseerde het mij geen zak om het op te zoeken. Maar nu interesseert mijn zak wel een zak. En gelukkig ben ik niet de enigste met dit probleem. Het voelt alsof na het klaarkomen mijn balzak boven een vuurtje hangt of sambal erop is gesmeerd( dit heb ik natuurlijk nooit uitgeprobeerd). Ontzettend branderig gevoel. Hier schrok ik natuurlijk nu wel van. En al helemaal denkende aan mijn toekomst gelukkig ben ik niet de enigste en hartelijk bedankt voor de mededelingen.

Mvg,
    Bestwelballen

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
Reageer op: branderig gevoel na klaarkomen
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.

Nieuwsbrief Prostaat.nl

Blijf op de hoogte van het laatste Prostaatnieuws.